втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…


Сценарій ігрового короткометражного фільму

Коментарі



Федоре, дякую за Ваш коментар.
Ви маєте рацію, сценарій має давати режисеру, оператору, акторам і всім іншим, прозору зрозумілу картину того, що і як відбувається в картині. В першу чергу режисеру бо саме він збирає докупи працю кількох людей. Таким чином, якщо я сам зніматиму то це залежатиме від мене, щоб не було ефекту "зіпсованого радіо". Дякую за зауваження, під час роботи над картиною обов'язково спратимусь за вашу думку.

Написав Андрій Хохолкін, 10:03 02.03.2015

Давненько не говорили, а хочеться знову-таки згадати про користь логлайну… Є простенька ідея – бажання малого Тараса потрапити за ті загадкові стовпи, довідатись, побачити, що там…Відтак, усі сцени від головного стержня не повинні розгалужуватися надто далеко (вибудувати їх у певну послідовність не так вже й складно: ось Тарасик слухає, розпитує у дідів, ось вже мріє туди потрапити, щось сниться йому, ось вже вирушає й не без пригод – усі ці складові мають надати відповідний ритм та динаміку)

Навіть не знаю чи допоможе тут якесь скорочення, щоби сконцентруватися на головнішому. В загальному сприйнятті все начебто непогано прописано, а ось якогось органічного зв’язку не вистачає… Для порівняння, згадуються часи, коли захоплено крутили радіоприймачі, налаштовували на ту чи іншу хвилю, і коли була сильна, стабільна частота – слухали, а коли йшов «розброс» - якось воно не сприймалося… Отож, компактність – і ще раз компактність!

Написав Федір Янько, 16:30 15.02.2015