втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…


Сценарій ігрового короткометражного фільму


Сценарій «Свєтка» вже частково зафільмований...
Кадр із майбутнього фільму

Коментарі



Євгене, вона просто стала меншою, але не менш змістовнішою)

Написав Ірина Устеленцева , 19:18 15.01.2013

Це дуже приємна новина. Півділа зроблено! Ще трохи, і Свєтки не залишиться зовсім. Треба, треба дотиснути!

Написав Євген Чвіров, 19:10 15.01.2013

Поділюся невеличкою новиною! Сценарій став у два рази менший) Наша Свєтка пахудєла)) Стала льогкай і празрачнай)

Написав Ірина Устеленцева , 18:20 15.01.2013

Хто ж надихає чоловіків на такі вчинки!!! :) Ой, знали б ви,які страсті переживає жінка через чоловіків) Сама собі придумала, сама попереживала, сама поплакала і посміялась) Всьо сама)

Написав Ірина Устеленцева , 18:18 15.01.2013

Ну, Свєтка, то й Свєтка)) Це в мені чоловіча солідарність заговорила.
Свєтка думає. Свєтка має... А хто іі на візку катав? Жінки...)))

Написав Євген Фещенко, 11:22 15.01.2013

Євгене, дякую! Ну, Свєтка-це Свєтка) Інакше називати не можна. Людина,яка думає, що все має бути під її контролем, а тут виявляється і поза нею щось відбувається в її житті, страх втратити те, що вона має. :) Хіба мало таких людей?

Написав Ірина Устеленцева , 11:04 15.01.2013

І ще. Може назву змінити? Чого це Свєтка? А Володя? "Свєткіна любов" чи якось так.

Написав Євген Фещенко, 10:31 15.01.2013

Свєта і Володя живі, правдоподібні. За них вболіваєш. Класно. Чого не вистачає, так це такоі ж живісті стерви Наташи. Тут, мені здається, треба щось зробити. Так, дійсно, історія вимагає продвження, розкриття. Але таця.. Таця робить з історіі справжню короткометражку. Тацею все сказано і все інше наважливе і нічого розкривати не потрібно.
Ну і, геги тут були б зайві. І, як на мене, треба подбати, щоб катання на таці вийшло не дуже смішним, а більш романтичним.
Успіхів.

Написав Євген Фещенко, 10:20 15.01.2013

Усім дякуємо за коментарі та допомогу! Ми з Жанною розпочали реанімаційний період сценарію. Поділимося вже результатом. :)

Написав Ірина Устеленцева , 00:18 13.01.2013

Історія, без сумнівів, зрозуміла, чітка. Я погоджуюся з попередніми коментарями про те, що все-таки чогось не вистачає.
Мені не вистачило якихось деталей, якихось цікавих елементів поведінки у Свєтці і Володі. Такі персонажі просто не можуть їх не мати!
Мені з самого початку був дуже цікавим персонаж Сашка - а він так і не розкрився. Думаю, з цим можна погратися. І на взаємовідносинах Сашка і Володі побудувати геги, про які писала Вікторія Колтунова.
Можливо, для об'ємності ісорії додати фонові події в депо, на будівництві. А то світ якийсь замкнутий здається!
А загалом, бажаю успіхів в екранізації! І вже хочу подивитися це кіно)))

Написав Оксана Артеменко, 16:44 09.01.2013

Дякую, Євгене. Я б була рада від Вас ще почути критику) За місяць здача фільму) Горимо, і наяке рафаелло і кешью нас не спасе)

Написав Ірина Устеленцева , 22:55 06.01.2013

Краще - горішки кешью. Вони смачні, і ніхто до суду не побіжить.

Написав Євген Чвіров, 22:25 06.01.2013

Геннадій, дякую! Ні, візок ми б нікуди не діли) З нього і почалась історія зі Свєткою. За пташине молоко- дякую! Значить, вони будуть з нами судитись)))

Написав Ірина Устеленцева , 22:14 06.01.2013

Нє, я не мав на увазі, що візок зайвий... сам факт того, що герой з ним коло прохідної...я якщо чесно, дуже образно собі представив отой візок, але тільки не будівельний, а таку - супермаркетовську корзину та жінку 40 років в ньому.. це "фішка" цього фільму й без неї нік не можна.

А "рафаело" замінити можна на будь що... а особливо якщо врахувати, що героям не по 20... так то рафаело там наче й зайве...за їх молодості наче "пташине молоко" в тих ситуаціях принагідне було.

Написав Геннадій Коваль, 21:34 06.01.2013

Євгене, але якщо серйозно, то справді не платили і такої цілі не маємо. Навіть більше, боїмося, щоб ще не засудили за антирекламу. Насправді, шукали елемент,який би впізнавався у глядачів, мав би романтичний асоціативний запах. Наразі знаходимось у пошуку заміни Рафаелло)

Написав Ірина Устеленцева , 21:02 06.01.2013

Євгене, так заплатили, ще й попросили дописати, щоб героїня блювала ним,як наїсться.:)

Написав Ірина Устеленцева , 20:28 06.01.2013

Вікторіє, дякую і Вам за коментар і за пропозицію. Будівельна таця планувалась як елемент романтичний, і катання по полю- елемент метафоричний. Тут ми виходимо вже за рамки реалістичності. Але й справді, варто прив"язати до історії логічно.

Написав Ірина Устеленцева , 20:27 06.01.2013

Геннадій, вдячна Вам за коментар. Беру до уваги!

Написав Ірина Устеленцева , 20:23 06.01.2013

До речі, а з "Рафаело" щось за рекламу заплатили?

Написав Євген Чвіров, 18:19 06.01.2013

Ще хотіла додати, та забула. Мені ця будівельна таця, як і Геннадію, теж здалася сумнівною. Ну припустимо, Володя мав намір с самого початку прокатити Свєту у візку, тому прийшов з ним. Але ж все-таки будівельний візок брудний, що не кажи. І незручний. Якось по-совецькому виходе - пролетарські любовні ігри. А може так: він приходить із тацею, накритою якоюсь тканиною. Свєта від нього біжить, він її наздоганяє, потім коли перекрив їй тацею прохід, зриває тканину, а таця до верху наповнена коробками з "Рафаело".
Я просто собі фантазую, бо мені той фінал що є, здається не доведеним.

Написав Вікторія Колтунова, 15:29 06.01.2013

Мені цей сценарій спочатку взагалі показався як один епізод з повнометражного фільму. Потім прочитала другий раз і зрозуміла. Як на мене, то тут не вистачає гегів. Тому що сюжет не тягне більше як на епізод. Або кінематографічний жарт. Але жарти як жанр більш доречні в літературі, яка не потребує таких фінансових та трудових затрат. А якщо знімати жарт у кіні, то він має бути не менш смішним, ніж "Пес Барбос та незвичайний крос", наприклад. Отже я пропоную авторам винайти та розсипати по сценарному полю якомога більше якихось смішних моментів. Тоді простота сюжету буде виправдана за їх рахунок. І все стане більш "смотрібельним".
Щасти!

Написав Вікторія Колтунова, 13:49 06.01.2013

Воно не дивно, що проситься на 30 хвилин, адже по суті бразильський серіал в 10 хвилин прагнете загнати...
Воно б так було, якби не важливе уточнення, що планується зіронізувати... тут короткий метр вже доречний...
В принципі, Ви самі частково відповіли на поставлене питання - адже якщо немає взаємодії, то звісно що треба підсилювати певні конфлікти в сценах.
Не знаю, що там стосовно кістяка, адже він тут головне, то змінивши його, можливо втратити саму суть. Може на томість варто було б погратися з композицією.
Адже структурно сценарій являє собою три епізоди з нерівномірним розподілом сцен... також можливо зауважити, що він повстає перед глядачем як певна динамічна зміна локацій. Може тоді б непогано було б саме на цьому плині закцентувати, призвичаїти глядача до такої послідовності, а потім ввести якийсь момент ексцентрики. Так, переросподіливши епізоди, можна було б починати дію кожного не з робочого місця, а з ранку... й в цій зміні локацій також давати поступове розгортання конфлікту... наприклад - спочатку ранок з гвоздиками , потім ранок з приміркою плаття, далі ранок з бутербродами, далі ранок зі зовялими гвоздиками... а в останньому епізоді ввести елемент ексцентрики й розпочати дію не з ранку, а з вечора, коли Свєтка йде на будівництво їсть ті "рафаело", потім з будівництва, він її наздоганяє, ота розмова, що є по суті кульмінацією, потім він її підхоплює тацею й везе в поле як розвязка... (бо якщо чесно, я не зовсім розумію, нащо він з тацею вийшов з будмайданчика, адже значить його робочий день не скінчився.. а інакше - значить все спланував, а що саме спланував не ясно...але то таке, як елемент умовності прийнятне).
Й ще мені не вистачило певної реакції героїні на обговорюємий серіал, адже в першому епізоді ним по суті розкривається весь сюжет фільму, а тому це теж якось необхідно було б обіграти...

Якщо ж полишати в даному композиційному варіанті, то слід би було прибрати або змінити діалог після витирання серветкою штанів...адже по суті ніякого додаткового навантаження в розкриті сюжету він не несе, прохідні сцени Ви більше ніде не вводите, а те, що глядач взнає про тривалість стосунків (що випливає зі слів про сина), теж ніде та ніяк не використовується, а отже можна й опустити...

Ну от якось так, не дуже виважено та послідовно, але вже як зміг...

Успіхів на знімальному майданчику...!

Написав Геннадій Коваль, 16:27 05.01.2013

Дякую усім за коментарі і вітання) Вас також вітаю зі святами!
Справді, історія могла б бути повнометражною, її є куди розвивати. Планувалось, що історія має бути на 10 хвилин, але розпочавши зйомки, і змонтувавши три сцени, стало зрозуміло, що вона проситься на 30 хвилин.
Відчуваю, що проблема саме у кістяку історії, все тримається досить слабко і пропадає її енергія.
Працювавши зі сценаристкою, Жанною Озірною, ми вибудували історію так, що в кожній сцені є живий капіляр, але,як стало зрозуміло пізніше, зі слабкою енергію. Можливо, ми загрались з самими персонажами і середовищем, адже герої яскраві, середовище атмосферне, а історія потонула десь серед цих берегів. Багато важливих речей сказано в словах, дій досить мало. Але інакше не вдавалося написати. Так вийшло, що докази зради Володьки тримаються лише на емоційності головної героїні, яку підігріває Катя розповідями про пристрасті у серіалі.
Під час зйомок, я побачила, що акторам фактично нема чого грати, вони грали лише своїх яскравих персонажів, кожен сам по собі, і взаємодії не відбулося.
Планується, що це буде історія-посмішка, історія з іронією над страхом втрати свого щастя, бути покинутим і нікому непотрібним.
Можливо, ви підкажете, чи варто залишати кістяк таким,яким він є, лише загострюючи можливі конфлікти у сценах,які ми не використали, чи варто таки змінити обставини в історії?
Будемо дуже вдячні за поради!

Написав Ірина Устеленцева , 13:37 05.01.2013

Сценарій «Свєтка» вже частково зафільмований…

Разом із тим, автори потребують конструктивної і предметної критики сценарію задля його удосконалення, потребу в чому відчули, розпочавши знімання.

Написав Володимир Войтенко, 16:55 04.01.2013

Цілком погоджуюсь з паном Євгеном, що сценарій містить в собі щось таке, що байдужим не полишає... Й стиль, й мова, й характери героїв виписані дуже переконливо...
Стосовно інтриги я дещо незгодний... адже воно все якось так розгорнуто, що хоч все наче й передбачаєш, що воно далі буде - канва сама, герої, отой серіал обговорюємий - але все одно, якось сам плин так поданий, що остаточно не впевнений, чи саме так воно все буде, адже епізоди самі по собі відкриті й достаменно не відомо, куди саме той плин виведе. Це, зокрема, досягається й за рахунок введення образу сина, адже він наче й зайвий стосовно основної колізії, але в той же час, окрім того, що досить добре дозволяє не розгорнути, а саме підкреслити образ, й створює оту певну невизначеність подальшого плину...

В той же час, як знову ж таки, Євген закцентував, історія дещо проста й це дається взнаки. Як на мене, так тут проблема радше не в тому, що вона передбачувана, а в тому, що в неї є певна невідповідність стосовно обраної форми презентації. Адже, й це знову, лише моє враження та припущення, вона ніяким чином не годиться для короткого метру. Бо як глядач, я очикую від короткого кіна чогось більш напруженого, драматичнішого, чи комічнішого. Це ніяк не говорить про те, що сама історія не вдалася, вона цікава, але спонукальна мотивація до її перегляду лежить в іншій площині. Бо, в кінці кінців, перед нами мелодраматичний сюжет й я його переглядаючи, бажав би відпочивати. Тому, як то видається, для такої історії більш адекватним був би повний метр. Але зрозуміло, що для повного метру тут все аж занадто просто й отого легкого сміху від колізій, що в них герої потрапили, буде замало...
Якщо полишати в короткому варіанті, то може додавання більш фарсових акцентів щось змінить.
В тім, в підсумку, бачемо якусь розбіжність в сценарному матеріалі, подолання якої можливе через багато варіантів...
Хоча може все то лише здається й цільова аудиторія фільму сприйме його більш узгодженішим, адже її думки та вподобання значно важливіші...

З новим роком та здобутків!!!)

Написав Геннадій Коваль, 17:14 01.01.2013

Хотів було подрімати перед новорічною ніччю, а вийшло, що прочитав сценарій. Написано в цікавому стилі. Герої розмовляють справжньою людською мовою. Тут все гаразд. Але сама історія достатнью проста й передбачуванна. Підживлюють інтерес смачні епізоди, але чи врятовують вони все? Не впевнений. Хоча й в протилежному також.
Вибачте, нічого путнього не сказав.
Ще пригадав, що на титульному листі вказано імя режисера. Тобто сценарій вже екранізовано? Проте, чи так воно, чи ні, вітаю авторів з Новим роком! Щасти Вам!

Написав Євген Чвіров, 21:31 31.12.2012