втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

Ця книжка – ідеальна практична інструкція зі сценарної майстерності, яка допоможе майбутньому сценаристові швидко перетворити власну ідею на готовий сценарний продукт.

Метод внутрішнього фільму Вікі Кінґ – це конкретний поетапний процес, розроблений для того, щоб докладно викласти історію, приховану в самісінькому серці автора. Цей «метод» – універсальний провідник у світі сценарної творчості.

Книжка дає відповіді на такі нагальні питання:  Як перетворити примарну ідею на кришталевий задум?

  • Як збагнути, що ваш задум – це саме кіно?
  • Як висловити все те, що тримається у серці?
  • Як припинити готуватися і почати діяти?

Щойно ви усвідомите, що конкретно потрібно написати, «Метод внутрішнього фільму» спрямує вас до того, як це безпомилково вчинити. У посібнику також порушено й такі питання: 

  • Як заробити на хліб, працюючи на перспективу?
  • Як пояснити коханій людині, що сьогодні він засинає без вас?
  • Як не зупинятися, коли здається, що це неможливо?

«Як написати кіно за 21 день» – незамінний посібник як для досвідчених сценаристів, які відточують свою майстерність, так і для тих, хто ще ніколи не викладав своїх думок на папері. А завдяки дружньому, життєствердному стилю Вікі Кінґ книга стає першокласним співавтором, що допомагає вам на кожному новому етапі роботи. 

«Метод внутрішнього фільму» став еталоном у кіноіндустрії і має неабиякий незмінний успіх у всьому світі. Книга допомагає всім – і лауреатам премії «Оскар», і новачкам – досягти як високих результатів у професії, так і вершин особистого зростання. 

Основна відмінність книжки від аналогічних навчальних посібників полягає в тім, що вона не тільки ознайомлює з викладеними в популярній формі законами кінодраматургії, а й пропонує 21-денну програму для написання сценарію повнометражного художнього фільму.

Перед потенційним сценаристом поставлено конкретні завдання на щодень, надано докладні рекомендації з усіх аспектів творчого процесу – аж до організації робочого місця. 

**

Медіа Ресурси Менеджмент

Коментарі