втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

В Києві нагородили переможців V фестивалю соціальної реклами Molodiya Festival. Із 390 отриманих заявок до фіналу потрапило близько 20 робіт, переможцями стали 3. Демократичні цінності, права і свободи людини, ґендерна рівність, толерантність, етичне ставлення до тварин — ці та інші теми заявили молоді українські рекламісти.  

Переможцем стала робота львівського режисера Омеляна Ощудляка, котра закликає брати тварин з притулків.

Друге місце — іранська робота «Impressions of life», автор Егсан Масум.

Третє місце посіла вже відома робота Анастасії Максимчук «120$» про насильство над жінками.

 «Дуже порадувала велика кількість робіт у номінації від ініціативи UAnimals «За цирк без тварин». Наш фестиваль прагне посприяти багатовекторному розвитку суспільства. Тому популяризацію гуманістичних ідей і пропаганду конструктивних змін вважаємо за свій обов’язок. Варто зазначити, що подібна заборона діє у багатьох європейських країнах через жорстокість дресури, жахливі умови утримання тварин, а також у зв'язку з поганим впливом на психіку дітей. Тож час такої кампанії давно настав», — каже співорганізатор фестивалю Ігор Мельник.

У цій номінації переміг ролик режисерки Каріни Оринянської із Запоріжжя.

Цього року на фестивалі з'явився новий напрям — соціальні постери. Найкращі з них отримали грошові винагороди і будуть розміщенні на сітілайтах та білбордах. Найкращі ж відеороботи, крім грошових винагород, отримали ротацію у найбільшій мережі кінотеатрів в Україні Планета Кіно (7 кінотеатрів, більше 40 залів, фойє кінотеатрів, соціальні мережі — це більше 300 тисяч гарантованих контактів із глядачем для кожного ролика).

Офіційна інформація

Коментарі