втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…


Синопсис повнометражного фільму – ліричної комедії

Їй 35 років, вона красуня і в неї незвичайний талант. Однак чоловіки одразу ж зникають, як тільки дізнаються, ким вона працює.

            Олександра – лікар-венеролог. Вона може визначити  хворіє  пацієнт чи ні  ще до аналізів - по очах, по голосу, по запаху. Вона – геній, учениця професора Мойжеса, єдиного в світі лауреата Аппелівської премії в сфері венерології.

            Олександра виховує чотирнадцятирічну доньку Машу, давно не вірить в існування принців, живе тільки роботою і цілком щаслива. У неї є  друг і коханець психотерапевт Григорій, з яким її пов’язує тільки секс. І молодий, веселий асистент Сергій,  таємно в неї закоханий.

            І ось одного разу Олександру викликає завідувач клініки для конфіденційної зустрічі з таємничим візитером із Зоряного містечка. Той просить геніального лікаря про допомогу.

Кілька тижнів тому з космічної орбітальної станції «Венера» повернувся космонавт Олександр Чайка. Медичне обстеження показало, що він інфікований захворюванням, яке можно отримати тільки статевим шляхом. Ні до польоту, ні на орбіті у космонавта не було ніяких контактів з жінками. На станції він знаходився один. Єдина обставина – космонавт Чайка на кілька хвилин виходив у відкритий Космос…

            Олександра приїжджає  до Зоряного містечка. Вона вивчає аналізи, які безсумнівно підтверджують  діагноз. Однак, зустрівшись з космонавтом, робить висновок, що він здоровий. Вперше в її життті – інтуіція та досвід суперечать аналізами. Її фахову гідність зачеплено.

            Не дивлячись на взаємну антипатію з космонавтом, Олександра все ж вирішує  допомогти  йому довести, що він здоровий. Для цього вона звертається до свого  вчителя, професора Мойжеса. Але й той  запевняє любиму ученицю, що вона помиляється.             Космонавт Чайка у відчаї, Олександра не на жарт роздратована.

            І  тогді вона знаходить шлях , як довести, що космонавт здоровий… Потрібно переспати з ним, і якщо вона залишиться здоровою, значить, не хворіє і сам космонавт…

            Медицинський експеримент завершується успішно! Обидва здорові.

            Що ж відбулося? Відповідь знаходить професор Мойжес.

            В результаті експеримента виявляється, що людський організм здатен виробляти противірусний інтерферон і знищувати інфекцію без будь-яких антибіотиків. Але це можливо лише тоді, коли організм знаходиться в особливому стані…

            У стані ВЗАЄМНОГО КОХАННЯ.

            В цьому випадку чоловіку та жінці   не може нічого загрожувати. В тому числі, – ніякі інфекції.

            Так Олександра виясняє для себе, что вона закохана в космонавта Чайку, а він взаємно – закоханий в неї.

Але  професор Мойжес повідомляє і про можливий  рецидив у випадку зради одного із закоханих. Помста  відродженого віруса – смерть…

            А в цей час в Зоряному містечку  готується секретний експеримент. Вперше в істории людства сексуальний контакт між чоловіком та жінкою буде здійснено у  відкритому  космосі. До екіпажу космічного корабля «KOITUS GRANDIOZUS» зараховані - космонавт Олександр Чайка и космонавтка Лєна Головач. Власне з цією жінкою у Олександра кілька років тому був любовний зв’язок… І тепер він стоїть перед вибором – летіти і зрадити своє кохання, або залишитись, але  назавжди відмовити собі в можливості бачити Космос в ілюмінаторі та командувати: «Поїхали!».

            Чим же завершиться ця історія? Можете не сумніватися – все переможе кохання!

Коментарі



Режисерська візія майбутнього фільму:

Жанр:
Комедія, яка послідовно развивається в трьох її основних «піджанрах».
Починається фільм як ексцентрична комедія, продовжується як комедія положень з елементами комедії абсурду, закінчується - пронизливою ліричною комедією, майже мелодрамою.

Стиль і образотворче вирішення:
Делікатність теми, пов’язана з фахом головної героїні – венеролога - потребує витонченого акторського виконання та акуратного підходу до показу середовища клініки. Категорично неприпустимі натуралістичні сцени, будь-які фізіологічні подробиці. Адже майбутній фільм - про найвеличнішу таємницю на Землі – таємницю Кохання-Любові.
Візуальний стиль майбутнього фільму визначають три складові частини сюжету:
1. Картина Боттічеллі «Народження Венери»
2. Опера Р.Вагнера «Тангейзер» (перший та третій акти, де є присутньою богиня любові Венера)
3. Зірки та планети нашої галактики (і в першу чергу - планета Венера). Життя та поведінка космонавтів на Землі та на Орбіті.

Якщо шукати аналогії в кінематографі, стиль майбутньої стрічки «Хвороба Кохання» більш за все буде схожим на стиль французьких іронічних комедій (Бертрана Бліє, наприклад)

Можливо, відчути стиль цієї картини допоможуть вірші Ніколая Гумільова, які кілька разів цитує космонавт Чайка:

«На далекой звезде Венере
Солнце пламенней и золотистей,
На Венере, ах, на Венере
У деревьев синие листья.

На Венере, ах, на Венере
Нету слов обидных иль властных,
Говорят ангелы на Венере
Языком из одних только гласных».

Структура:
Чітка трьохчастинна структура підсилює динамічність сюжета, непередбачуваність його розвитку. З другої частини вводиться паралельний монтаж подій, що дозволить зробити фільм більш захоплюючим. Сюжет буде розгортатися по принципу атракціона «американські гірки», з використанням прийомів драматургічних перевертнів та інших ігор зі смислами.

Написав Дмитро Томашпольський, 17:55 25.09.2011