втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

ТУТ ВЖЕ НЕ БУДЕ ДИВА

31.05.2011


Сценарій ігрового короткометражного фільму


Коментарі



Хочеться додати, що на даний час відмовилось вже понад двадцять професійних акторів від цього сценарію... Може дійсно краще грати у гігієнічно чистих телефільмах?

Написав Дмитро Мойсеєв, 14:36 22.06.2011

"Тут вже не буде дива" – оригінальний сценарій. Народився він з художньої трансформації власних життєвих подій і вражень. Як ви влучно сказали: "переживання певної атмосфери".

Хоча, для мене написання такого сценарію було дуже складним і важким процесом, адже я завжди прагнув до фільмування чогось доброго і світлого... Але щось мене штовхнуло... І штовхнуло досить потужно. Значить треба фільмувати!

Тут вибір акторів чи не найскладніше, адже обличчя повинні бути з відповідним життєвим досвідом, сподіваюсь що такі знайдуться...

Написав Дмитро Мойсеєв, 15:16 01.06.2011

Вцілому cценарій справив гарне враження.
Звісно, це, сказати б, сценарій режисера для самого себе)) - треба знати щось особливе, знати, як цю історію робити.

Чи це цілком ориґінальна історія, чи є якісь мотиви літературні etc?
Взагалі, цікаво, як цей сюжет народжувався, з чогось конкретного, чи це, сказати б, переживання певної атмосфери..?

Емоційно досить сильно діє. Якщо цю інтонацію вдасться передати у фільмі, то може вийти щось особливе, заради чого, зрештою, й варто робити кіно.

Історія макабрична, загрозлива, невідворотна, моторошна.

Мене переконало те, як тут не лізе в очі, а проявляється соціальність крізь подих речей глибинніших, екзистенційних.

Якщо правильно зрозумів, то "реальність" перемішана з маренням - отут найнебезпечніший, як на мене, момент - знайти художньо, стилістично, міру умовності й не переускладнити, не заплутати сюжет. Хоча, звісно, стан марення (чи хворобливого, чи алкогольного) - він тут ключовий.

А що з акторами? З одного боку, ніби побутове дно, але це не тільки фіксувати, а й грати, гадаю, треба хоча конкретно, але ніби й однією ногою в іншій реальності... приречено...

Одне слово, важке завданнячко))

Написав Володимир Войтенко, 15:12 01.06.2011