втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

Генпродюсер "Вавілону" Андрій Різоль демонструє справжній майстер-клас з косіння, як то кажуть, баблосів на "Своєму кіні" в рамках комплексного проекту "Дивись українське!".

Спочатку на "Своє кіно" дають гроші спонсори, меценати, донори проекту, а це, за інформацією сайту "Дивись українське!" http://www.kinoua.org/ua/about-project/partneri :

"Генеральний партнер та меценат Проекту - Благодійний Фонд Ігоря Янковського «Ініціатива заради майбутнього».

Офіційні партнери проекту: «Райффайзен банку Аваль» та національна агропромислова група Agricom Group.

Партнери окремих фільмів - компанії «Baker Tilly Україна», «Deloitte», група компаній "Ефективні інвестиції", група підприємств «ВіДі Груп».

Проект реалізується за підтримки Державного агентства України з питань кіно.

Різноформатне сприяння та допомогу Проекту надають близько 50-ти організацій та підприємств. Серед них (окрім зазначених): радіохолдинг «ТАВР МЕДІА», Міністерство культури України, Міністерство інформаційної політики України, Департамент культури КМДА, Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ), компанія «4Keyers.com», Дім освіти «Майстер Клас», Digital Creative Agency MONAMI, «Перша рекордингова компанія», Fresh Production Group, інформаційний сайт «KINO-КОЛО», «Сценарна Майстерня», Спілка українських підприємців (СУП), Кінофестиваль «Молодість», Міжнародний конкурс «Коронація слова», фестиваль «Кіноскрипт», Кінофестиваль «Відкрита ніч», Національний Фестиваль Соціальної Реклами (НФСР), Спілка рекламістів України та ін".

Потім на ті новели, об'єднані в кіноальманах, Андрій Різоль хоче отримати гроші на пітчингу Держкіна. При цьому у заявці хронометражем 10 новел, кожна з яких не більше 3 хвилин, а це принципова умова конкурсу "Своє кіно", Андрій Різоль вказує не 30 хвилин, що, погодьтеся, було б логічно за правилами арифметики, а чомусь 95 , а це тривалість повнометражного фільму. І за це Різоль хоче отримати від Держкіна 11 962 800, 00 грн.

Але і цього, виявляється, для повного щастя замало. Тому Андрій Різоль за ті новели хоче отримати гроші ще й від проекту PITCH.UA компанії Media Resources Management .

Читаємо у фоторепортажі на "Медіаняні":

"Один из немногих проектов питчинга, который уже полностью готов. «Десь поряд» – это 12 новел, смысл которых – дать зрителям надежду и веру в то, что каждый из нас может изменить мир к лучшему.

Все фильмы, по словам создателей (ООО «Вавилон»), затрагивают социально значимые темы и имеют обнадеживающий финал: человек, подаривший кому-то «подвешенный кофе», блудный пес, случайно спасший мужчину, который собрался умирать, и еще 10 историй такого рода.

Ленту уже поддержали Минкульт и Госкино, а потому логичный вопрос – зачем им финансы от USAID? «На промо», – отвечают создатели".
https://mediananny.com/reportazhi/2333634/


Ну це просто супер! Кількість партнерів, що вже надали підтримку або ще її нададуть важко підрахувати.

Цікаво було б почути від Андрія Різоля суму, якою він за "Своє кіно" винагороджує самого себе.

Я просто хвилююсь, чи вистачає йому? Раптом він все іншим роздає, а про себе забуває? Якщо так, то може ще якихось спонсорів долучити? Хто яких, потенційних, знає? Допоможемо, га?

Також за темою:

"Своє кіно" цензурує фіналіста конкурсу, погрожуючи судовим переслідуванням
http://screenplay.com.ua/blog/?id=606

Коментарі



Залишити коментар

Ім'я:

Коментар: